Povestea mea de succes

cropped-cc135ab293332a0ac2ab5f09f3800538.jpg

Într-o lume în care obezitatea devine o problemă mai mare decât foametea, unde marile companii ne dictează ce să mâncăm și, cel mai important, în care felul în care arăți e mai important decât personalitatea și inteligența (trist, dar adevărat), am decis să creez un blog care să ajute femeile de peste tot sa piardă în greutate fără să le fie foame, să devină depresive sau să cheltuie bani pe produse care sunt promovate ca fiind bune pentru slăbit și nu sunt.

Am încercat numeroase diete, multe dintre ele au eșuat datorită frustrării pe care o aveam căci mi-era foame tot timpul, din cauză că nu aveam timp să gătesc rețetele alambicate pe care le conțineau, sau doar pentru că aveam pofte. Da, mereu am avut pofte, în special de dulce (de dulce nu avem cu toții?). Am avut întotdeauna un metabolism mai leneș, foarte puțin timp de investit în propria persoană și ziceam “Asta este, lumea o să mă iubească așa cum sunt”. Nu mai aveam nici o speranță că o să se schimbe ceva, dar s-a schimbat.

Să fii suprapronderală îți distruge încrederea în tine, în special când vezi în jurul tău fete slabe în rochii mulate. Dar voi încerca să îmi împărtășesc cu voi toate secretele mele ca să vă ajut să pierdeți în greutate. Eu nu o numesc dietă, pentru mine e mâncat sănătos.

După cum probabil știți deja, pierderea în greutate depinde de fiecare persoană, așa că nu poți spune că o dietă face minuni pentru toată lumea. Din toate dietele pe care le-am încercat anii aceștia, am preluat doar ce a fost mai bun pentru mine.

NU TE SIMȚI FRUSTRATĂ DACĂ NU ÎȚI IESE DIN PRIMA!!! De exemplu, dacă mănânci sănătos într-o zi și în următoarea zi mănânci o pizza întreagă, nu te lăsa! Începe din nou să mănânci sănătos ziua următoare! Poți! Mie mi-a luat săptămâni să mă obișnuiesc. Nu te gândi că e ca o pedeapsă, îți vei răsplăti corpul cu nutrienți și vitamine pe care probabil nu le-a mai primit de mult timp. Te vei simți ATÂT DE MÂNDRĂ de tine, încât căutarea de rețete sărace în calorii și de sfaturi sănătoase va deveni ca un hobby și un stil de viață, nu doar o chestie pe care o faci ca sa scazi în greutate.

images

De asemenea, pe acest blog, voi puncta faptul că ingestia de calorii ESTE MULT MAI IMPORTANTĂ DECÂT SPORTUL atunci când vrei sa dai jos kilograme. Nu mă înțelegeți greșit, sportul e foarte bun pentru sănătate, dar nu te ajută să pierzi foarte mult din greutate. Din experiența mea, 80% e ce mănânci și 20% sportul. Așa că nu te frustra dacă te duci la sală și nu slăbești când ai același aport de calorii ca înainte. Eu am pierdut 18 kg până acum (mai am de slăbit), și abia în ultima perioadă am început să fac sport. (am fost mereu mai leneșă, din păcate)

Pas cu pas, voi încerca să te ajut să slăbești cât de repede și de sănătos cu putință și nici măcar nu îți vei da seama că ești la “dietă”.

Hai!

Leave a Reply

