Ce mănânc eu într-o zi

Pentru că majoritatea postărilor de până acum au fost cu ce să nu mănânci, voi enumera meniul meu din 3 zile normale, pentru inspirație, și pentru a-ții face o idee că nu trebuie să mănânci puțin ca să slăbești.

Eu pierd în jur de 1 kg pe săptămână și consum în jur de 1000-1200 de calorii pe zi (mai mult sau mai puțin, în funcție de nivelul de activitate din acea zi și de cât îmi cere organismul). 1000-1200 de calorii pe zi nu sunt recomandate persoanelor care au un nivel ridicat de activitate, ci persoanelor sedentare. Aici îți poți calcula câte calorii poți consuma pe zi în funcție de vârstă, sex, înălțime, tip de activitate zilnică și în funcție de cât vrei să dai jos pe săptămână.

Sfat: Dacă nu aveți grătar, puteți face orice fel de mâncare și la tigaie, dar folosiți una anti-aderentă unde nu puneți deloc ulei, sau o ștergeți cu un șervețel îmbibat.

Sfat 2: Dublați-vă cantitatea de legume pe care o consumați de obicei și scădeți la jumătate cantitatea de carne. Legumele au MULT mai puține calorii decât carnea. O farfurie sănătoasă ar trebui să arate așa:

4335e85e40621ec052d86478c027a1f0

Eu înlocuiesc cadranul din dreapta sus tot cu legume, deoarece nu consum aproape deloc cartofi, pâine, orez etc.

Acestea fiind zise, cam așa arată meniul meu:

  1. Mic dejun: 1 ou fiert, 1 cremwurst, 2 lingurițe brânză vaci, 1 sfert de ardei gras roșu
  2. Gustare: 1 măr
  3. Prânz: 1 porție piept de pui la grătar(cât palma), 250-300 grame legume congelate fierte
  4. Gustare: 1 iaurt dietetic
  5. Cină: 1 porție (aproximativ 300 ml) ciorbă de legume

  1. Mic dejun: 1 omletă din 2 ouă cu legume
  2. Gustare: 1 banană
  3. Prânz: frigărui de pui (cam 250 de grame) cu ciuperci, ceapă și ardei gras
  4. Gustare: ananas
  5. Cină: pește la cuptor (aproximativ 150 de grame) cu legume mexicane

  1. Mic dejun: 1 turtiță din orez expandat cu 2 lingurițe unt de arahide și 2 lingurițe gem dietetic, 1 banană
  2. Gustare: 1 kiwi
  3. Prânz: 1 porție piept de pui la grătar/tigaie cu 1 salată roșii, castraveți, măsline, ceapă (asezonată cu 1 linguriță ulei de măsline)
  4. Gustare: 1 morcov
  5. Cină: piept de pui umplut cu mozzarella și ardei, la grătar

3fb7fa6400a9c5d8a4f2453988cbea0e

Advertisements

2 responses to “Ce mănânc eu într-o zi

  1. Pingback: Provocarea săptămânii | loseweightsuccess·

  2. Pingback: Arhivă provocări săptămânale pentru slăbit | loseweightsuccess·

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s