Frigănele dietetice

Delicioase! Este o rețetă perfectă pentru micul dejun sau pentru orice moment al zilei, atunci când ai poftă de ceva dulce. Am făcut-o astăzi și am mâncat-o într-o clipă. Sunt fericită că am descoperit-o și o voi găti din nou de multe ori.

Ai nevoie de doar 10 minute pentru a o pregăti, pașii sunt ușori și are puține calorii.

INGREDIENTE (1 porție)

  • 2 felii mici de pâine integrală (sau 1 felie din pâinea integrală rotundă)
  • 150 ml lapte 0% grăsime 
  • 1 ou
  • 1 vârf de cuțit de scorțișoară
  • 2-3 picături de esență de vanilie
  • (opțional: îndulcitor, dar pentru versiunea mai sănătoasă poți pune miere pe ele la sfârșit, așa cum am făcut eu)
  • fructe – orice fructe care iți plac, eu am folosit vișine congelate, dar poți folosi fructe de padure, mere, banane, căpșuni etc.)

MOD DE PREPARARE

1. Se amestecă toate ingredientele într-un castron. (cu excepția pâinii)

2. Se înmoaie feliile de pâine în amestec.

3. Așează-le într-o tigaie încinsă (la foc mic); se coc până când sunt maro deschis uniform pe ambele părți, întorcându-le o dată. Eu am folosit o tigaie non-aderentă și fără ulei (s-au lipit foarte puțin), dar dacă dorești poți șterge tigaia cu un șervețel îmbibat în ulei.

4. Așează-le pe o farfurie, și decorează-le cu miere și cu fructele pe care le-ai ales.

images (4)

Leave a Reply

