20 de alimente cu zero calorii uimitoare pentru slăbit

b4a192373210b0b35c338e9356354360

Se spune că un aliment cu zero calorii necesită, pentru a fi procesat în organism, o cantitate de calorii aproximativ egală cu aportul caloric al alimentului. Există o întreagă dezbatere în lumea virtuală referitoare la acestea. Nu există nici un studiu care să demonstreze că acest lucru este de 100% adevărat, deși, având în vedere conținutul lor caloric foarte redus, cred că este foarte posibil ca stomacul să utilizeaze mai multă energie pentru a le digera decât eliberează ele. Cele mai multe dintre ele sunt, de asemenea, numite alimente cu calorii negative, dar nu aș merge atât de departe. Singurul lucru pe în care cred e că apa conține în mod normal 0 calorii, dar atunci cand este consumată rece ca gheața, organismul utilizează mai multe calorii pentru a o aduce la aceeași temperatură ca și sângele. Am citit o cercetare care arată că într-adevăr pierzi mai multe calorii bând apă rece cu gheață, dar nu un număr atât de semnificativ încât să determine dispariția grăsimii ca prin magie.

Chiar dacă faptul că acestea au zero calorii nu este dovedit științific, aceste alimente conțin o mulțime de fibre, vitamine și minerale, și sunt extrem de scăzute în calorii. Multe dintre ele sunt pline de antioxidanți, care ajută la arderea grăsimilor și cresc metabolismul într-un mod natural. Pot fi mănâncate în fiecare zi în cantități mari și ajută la pierderea în greutate, în același timp.

  1. Țelina – sursă de fibre, vitamina C, K și A, abilități antiinflamatoare, antioxidante; 100 g – 16 calorii
  2. Grapefruitul – 60% conținut de apă, sursă potasiu, vitamina A și C, acid folic, conține pectină care te face sa te simți plin mai mult timp, stimulează metabolismul, reduce colesterolul; 100g – 42 calorii671186fd01e2309ed44b6864034cb649
  3. Ananasul – plin de vitamina C, conține, de asemenea, mangan, cupru, vitamina B6 si B1, sursă excelentă de fibre, antioxidant, beneficii anti-inflamatorii, digestive, susține sistemul imunitar; 100g – 48 calorii
  4. Merele – conțin fitonutrienți care reglează zahărul din sânge, bună sursa de fibre, vitamina C, previne bolile de inimă, antioxidant, previne cancerul; 100g – 52 de calorii
  5. Pepenele verde – cel mai dulce aliment de pe lista, procent ridicat de apă, puține calorii, bogat în vitamina B, antioxidanți, stimulează metabolismul; 100g – 30 calorii758b48806a507b5a17ff92456341e579
  6. Afinele – pline de antioxidanți, vitamina C, îmbunătățește sănătatea inimii, luptă impotriva cancerului, stimulează metabolismul; 100g – 57 de calorii
  7. Portocalele – sursă de magneziu și potasiu, vitamina C, complexul B, fitochimicale care au proprietăți anti-inflamatorii și stimularea sistemului imunitar; 100g – 47 de calorii
  8. Lămâile – sursa de vitamina C, acid folic, antioxidanți, efect antibiotic; 100g – 29 calorii
  9. Ardeiul iute – stimulează metabolismul, ajută la digestie, reduce pofta de mâncare, luptă împotriva răcelii, cancerului, obezității, durerii de cap, psoriazisului, etc .; 100g – 40 calorii
  10. Roșiile – previn cancerul, conțin fibre, potasiu, vitamina E, C, beta-caroten; 100g – 17 calorii
  11. Castraveții – efecte anti-inflamatorii (sunt folosiți la spa, nu-i așa?), bogați în vitamina A, B1, B6, C și D, calciu, magneziu, potasiu, procent ridicat de apă; 100g – 16 calorii
  12. Asparagus – conține calciu, fibre, acid folic, vitaminele A, C, K, E, crom, antioxidanți, proprietăți anti-îmbătrânire, diuretice; 100g – 20 calorii
  13. Morcovii – diuretic natural, sursă de vitamina A (mențin sănătatea ochilor), bogați în fibre, previn cancerul, proprietăți anti-îmbătrânire, antiinflamatoare, previn bolile de inimă și detoxifică organismul; 100g – 41 de caloriifd158bfcdbaf511d57320eee5e39430e
  14. Broccoli – foarte bogat in fibre, vitamine, minerale, crește imunitatea, conține fitonutrienți, reduce riscul apariției cancerului; 100g – 34 calorii
  15. Varza – foarte bogat în fibre, vitamine, minerale, ajută la prevenirea cancerului și a bolilor de inimă; 100g – 25 calorii
  16. Zucchini – bogat în vitamina C (antioxidant), mangan, scade colesterolul, previne cancerul, menține starea de sănătate a inimii și a ochilor, scade tensiunea arterială; 100g – 17 calorii
  17. Conopida – bogat în vitamina C și o mulțime de alte vitamine și minerale, proprietăți antiinflamatoare, previne cancerul, detoxifică organismul; 100g – 25 calorii
  18. Spanacul – sursă excelentă de fier, vitamina K, vitamina C, acid folic, calciu, previne cancerul, scade tensiunea arterială, promovează o digestie sănătoasă; 100g – 23 de calorii
  19. Salata verde – conține fibre și celuloză care ajută la pierderea în greutate, proteine, vitamina K, A, acid folic, mangan, potasiu; 100g – 17 calorii
  20. Ridichea – ajută la digestie, previne cancerul, conținut ridicat de vitamina C, antioxidant; 100g – 16 calorii

4fa9353c6d02e72ba999536d0d7f2e39

Advertisements

One response to “20 de alimente cu zero calorii uimitoare pentru slăbit

  1. Pingback: Provocarea celei de-a doua săptămâni | loseweightsuccess·

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s