Provocarea celei de-a 5-a săptămâni

love-handles-250x250

Iată că a sosit și ultima provocare, una care ne poate ajuta să slăbim sănătos. Pentru că e al 5-lea pas din această serie, e și unul destul de greu, având în vedere că din când în când visăm la niște cartofi prăjiți, iar alimentele prăjite sunt peste tot și sunt rapid de preparat.

Săptămâna aceasta ne promitem că nu mâncăm prăjeli.

Alimentele prăjite sunt pline de grăsimi și au multe calorii. Numeroase studii au demonstrat că, pe lângă faptul ca alimentele prăjite sunt o piedică în drumul spre o siluetă de invidiat, ne afectează și sănătatea (cel mai frecvent – boli de inimă). Unele uleiuri (cum ar fi cel de măsline) sunt bune pentu un stil de viață sănătos, cât și pentru slăbit, neprocesate, în cantități mici, în salate.

download 25

Ca și comparație, doar un exemplu: 100g piept de pui la grătar are în jur de 135 de calorii, iar aceeași cantitate prăjită în ulei în jur de 180 de calorii.

Variantele mai puțin calorice și mai sănătoase sunt: gătitul la cuptor, pe grătar, sau fierberea.

Urmând aceste 5 provocări, poți face trecerea graduală și mult mai ușoară spre un stil de viață mai sănătos. Vei observa  că vei slăbi treptat, fără să simți că te pedepsești. De asemenea, te vei simți mai plină de energie și mult mai fericită că faci asta pentru tine.

Vermicelli with Chicken Skewers and Nuoc Cham

Vermicelli with Chicken Skewers and Nuoc Cham

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s